Banners/Links

Sunday, October 3, 2010

Satu Rahsia Besar Dan Teknik Di eBay!!


Mungkin idealogi kita berbeza dengan orang lain. Bagi saya, era penggunaan internet sekarang telah berkembang ke peringkat yang lebih tinggi. Ramai yang cuba mencari jalan mudah atau 'shortcut' demi meraih keuntungan dan hidup mewah tanpa perlu bersusah payah. Dan ia tidak mustahil dilakukan kerana zaman yang serba lengkap dengan kemajuan teknologi ini, anda boleh melakukan apa jua perkara yang bermain di minda anda hanya di hadapan komputer anda.

FAKTA YANG ANDA PERLU TAHU...

- Membuka akaun jualan di eBay adalah seperti membuka sebuah kedai di Kompleks Membeli Belah terbesar di dunia.

- Lebih 90 billion US dollar didagangkan di eBay SETIAP HARI.

- 90% peniaga eBay gagal dalam perniagaan mereka hanya kerana tidak mempunyai produk sesuai untuk dijual dan mengaku kalah.

- Ramai rakyat malaysia tidak mencuba perniagaan eBay hanya disebabkan tiada kad debit/kredit.

- Ramai 'Newbie' eBay yang tidak tahu menggunakan akaun PayPal.

Tahukah anda ramai yang menjual pelbagai barangan seperti T-Shirt, Pendrive, Mousepad, Mug, dan beratus-ratus produk lain di eBay. Lebih uniknya, mereka hanya 'design' barangan tersebut tetapi mereka tidak pernah melihat dan menyentuh barangan tersebut..

"Ya! Benar! Mereka hanya membuat 'design', kemudian ada pihak lain yang akan mencetak, membungkus dan seterusnya menghantar produk tersebut terus ke pintu pelanggan eBay mereka!"

Terkejut bukan??

"Rahsia ini AMAT BESAR sehingga setelah anda mempelajarinya dari saya, anda sendiri akan merahsiakannya kerana lebih ramai orang tahu tentang rahsia ini, lebih ramai saingan anda di eBay! Oleh itu janganlah jadi orang yang terakhir mengetahui rahsia hebat ini."

Oleh demikian, saudara Khairul Azlan atau lebih dikenali sebagai Sifu Lan akan menunjukkan caranya bagaimana anda boleh menjual produk yang anda sendiri tidak pernah menyentuh dan melihatnya..

Panduan dan teknik rahsia ini berharga RM80!! Ianya adalah harga promosi.. Ayuh, dapatkannya sementara masih harga rendah sebelum dinaikkan..

Maklumat lanjut di: http://www.ebay.rahsiasifu.com/index.php?ref=ramdan87

No comments:

Post a Comment