Banners/Links

Tuesday, October 26, 2010

Panduan Penulis E-Book


Ketahui Bagaimana Untuk Menulis, Menerbit Dan Menjual Ebook Yang Menguntungkan Dalam Masa 7 Hari!

Bayangkan Berapakah Pendapatan Anda Sebulan Jika Berjaya Menjual 50 Ebook Atau Lebih Berharga RM50 Sebulan? Bagaimana Pula Anda Mempunyai 5 Ebook? Ia Memang Lumayan!

Hari ini semakin ramai rakyat Malaysia yang mula menceburi bidang penulisan Ebook ini. Ia merupakan satu perkembangan yang baik. Di Amerika Syarikat, perniagaan Ebook telah menjadi satu perniagaan yang paling murah dan paling mendapat sambutan. Malah telah ramai yang telah menjadi jutawan model perniagaan maklumat ini.

Adakah anda mahu mempunyai pendapatan seperti mereka yang berjaya? Pendapatan tambahan beberapa ratus sebulan pun sudah memadai bagi menghadapi kenaikan harga barang dan peningkatan taraf hidup hari ini. Semua orang terasa kesannya sekarang. Anda bagaimana?

Ebook ini akan menunjukkan langkah demi langkah bagaimana untuk menghasilkan ebook, memasarkan ebook dan pengurusan sebagai seorang penulis ebook.

Dengan Rahsia Penulis Ebook anda akan diajar langkah demi langkah dalam menghasilkan ebook yang mendapat sambutan di Internet. Ia pasti dapat membantu anda mendapatkan pendapatan tambahan untuk anda dan keluarga anda!

Bayangkan setiap hari anda menyemak email dan mendapat tempahan dari laman web anda. Ia adalah kedai 24 jam anda.Selagi laman web anda wujud, tempahan akan terus menerus ke email anda. Malah ketika tidur,bercuti dan out station, tempahan masih berterusan. Sungguh indah hidup ini...

Inilah penangan perniagaan internet yang sebenar. Pendapatan anda mungkin akan melebihi pendapatan anda ketika berkerja sekarang.

Kebebasan Ditangan Anda!

Berapakah harga Ebook ini?

Harga: RM50 sahaja!!

Klik Sini: http://www.penulisebook.com/index.php?ref=ramdan87

No comments:

Post a Comment