Banners/Links

Friday, October 22, 2010

Promosi Besar-Besaran Punya!!!



PROMOSI BESAR-BESARAN BONANZA!!

Salam Satu MALAYSIA!!

Saya berikan tawaran ini untuk semua ahli yang mendaftar di bawah keahlian saya di Jutawan50..

Untuk maklumat semua, Jutawan50 adalah sebuah program affiliate yang direka untuk membantu anda menjana pendapatan sampingan di internet. Uniknya, dengan sekali modal seumur hidup.. Anda boleh menjana pendapatan secara berterusan dengan mengaut 100% keuntungan.. Modal untuk menyertai program affiliate Jutawan50 ini adalah RM50 (sekali sahaja).. Dan anda boleh menjana pendapatan seterusnya dengan program ini..

Ini BUKANLAH program pelaburan haram, skim cepat kaya, atau sistem piramid kerana program ini tidak memiliki rangkaian ahli yang membantu menjana pendapatan anda.. Segala-galanya adalah bergantung kepada usaha anda.. Ianya lebih berkat dan halal serta sah disisi undang-undang!!

Jom saya tunjukkan bagaimana Jutawan50 berfungsi menjana pendapatan anda..

Jika anda berjaya memperolehi 1 orang ahli/pelanggan yang mendaftar di bawah anda dalam satu hari..

1 orang = RM50 (Anda dah balik modal!! TIADA RISIKO RUGI bukan??)

Jadinya, jika sebulan??

1 hari = 1 orang ahli
Sebulan (30 hari) = 30 orang ahli
30 orang x RM50 = RM1500!!

(Walaupun ini hanya satu perangkaan.. Tetapi ia tetap membantu menjana pendapatan anda secara sampingan sahaja!!)

Saya berikan testimoni daripada ahli-ahli di bawah saya SENDIRI yang telah berjaya menambah pendapatan dengan Jutawan50:

"Saya seorang pelajar.. Jadi, teringin nak cari duit poket secara mudah dan senang tanpa menganggu tugasan saya sebagai pelajar. Bila saya join Jutawan50, saya gembira sangat-sangat kerana dalam masa 7 hari sahaja, saya berjaya dapat RM200.. Mungkin tak banyak tetapi cukup untuk buat duit poket untuk saya beli top-up dan makan untuk seminggu" - Rashidah, Shah Alam, Selangor-

"Bro, thanks banyak-banyak coz kenalkan aku dengan Jutawan50 nie, memang mantap!! Aku sekarang dah dapat RM650 dengan program nie.. Nie belum sebulan lagi aku join.. Kalo lebih dari sebulan, tak taulah berapa aku dapat!! Thanks banyak-banyak!!" - Azizi, Muar Johor-

Terserah anda untuk percaya atau tidak.. Tetapi jika anda menyertai Jutawan50 di bawah saya, terutamanya buat rakyat Malaysia.. Saya berikan anda hadiah secara PERCUMA!! Tawaran ini hanya untuk AHLI yang mendaftar di bawah SAYA sahaja!!

APA YANG AKAN ANDA PEROLEHI??

1. Sabun "Black Soap Minyak Kelapa Dara" jenama Bio-Asli (Harga Pasaran: RM25.00)



Antara khasiat Black Soap ini ialah: membersih dan merawat kulit, menghindar kulit daripada kusam, terkena jangkitan dan membangkitkan sinar seri cahaya kulit. Selain itu, sabun ini juga berfungsi untuk pertumbuhan sel-sel kulit , menjadikan kulit lebih anjal dan kelihatan lebih bertenaga.
Fakta perlu anda ketahui, kebanyakan sabun komersial di pasaran mengandungi banyak bahan kimia yang boleh merosakkan kulit. Oleh itu, bertukarlah kepada sabun semulajadi yang lebih selamat dan sesuai digunakan oleh seisi keluarga.

2. E-Book "Teknik Mudah Bisnes Online" PERCUMA dan peluang menjana pendapatan berganda (Harga e-book ini: RM10)




Kesemua ini HANYA RM50!!


Anda dapat 3 PELUANG DALAM 1: Menjana pendapatan, Produk kesihatan yang bermanfaat, dan Pelbagai e-book yang memberi banyak ilmu pengetahuan!!


APA TINDAKAN YANG PERLU ANDA LAKUKAN??

1. Sila daftar maklumat anda di sini, http://www.jutawan50.com/?id=duitsegera
2. Setelah mendaftar, sila buat pembayaran sebanyak RM50 ke akaun CIMB- 01150076542527 atas nama Md Ramdan bin Samian
3. Sila SMS kan butiran pembayaran mengikut format berikut; "Jutawan50/username anda/nama bank/jumlah bayaran/tarikh/masa" dan hantar ke 019-3043404 (Keahlian akan diaktifkan kurang dalam tempoh 24 jam)
4. Setelah itu, e-mailkan alamat lengkap saudara/saudari di don87jb@gmail.com untuk proses penghantaran produk. Jangan risau, PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!! Hanya tunggu posmen datang sahaja!!
5. Dan teruskan promosi anda di laman-laman sosial dan laman pengiklanan untuk membantu anda menjana pendapatan berterusan dengan Jutawan50

Sekian, terima kasih.

yang benar,

Md Ramdan Samian
Kota Tinggi, Johor/Puncak Alam, Selangor
http://www.donbizz.blogspot.com
http://www.blogbioasli.com/ramdan87

No comments:

Post a Comment