Banners/Links

Monday, November 22, 2010

Rumahtanggaku Aroma Syurga


Krisis atau masalah dalam hidup lebih-lebih lagi dalam alam rumahtangga pasti tidak akan pernah berakhir. Di sini saya kongsikan rahsia untuk menjadikan kepahitan yang anda rasai selama ini kepada suatu kemanisan dalam mengecapi kebahagiaan dalam kehidupan…

Adakah anda sentiasa dalam keadaan marah, sedih, kecewa dan dukacita dengan kehidupan rumahtangga yang anda jalani? Sentiasa berselisih faham dengan pasangan walaupun hanya melibatkan hal kecil dan remeh-temeh? Sentiasa tertekan dengan sikap pasangan yang seolah-olah tidak memahami diri anda?

Menurut JAKIM, faktor utama perceraian berlaku di kalangan pasangan Islam adalah salah faham yang tercetus di mana hal yang kecil dan remeh dibiarkan menjadi hal yang besar dan berlarutan sehingga menyebabkan pertengkaran.

Namun sebenarnya bukan itu sahaja, perasaan ego, tidak mahu mengaku kalah dan beranggapan diri di pihak yang betul adalah juga penyumbang keruntuhan sesebuah rumahtangga.

Memang tidak dapat dinafikan semasa bercinta dahulu, segalanya indah. Yang pahit dirasa manis, yang jelek dilihat cantik. Makan tak lalu, tidur tak lena dan mandi pun tak basah. Sehari tak jumpa, dirasakan bagai setahun. Begitulah perumpamaan yang diberikan kepada orang yang dilanda tsunami cinta. Segala yang terbayang hanyalah keindahan…

Memperkenalkan "Rumahtanggaku Aroma Syurga", inilah yang anda perlukan!!

Maklumat lanjut di: http://www.rumahtanggasyurga.com/index.php?ref=ramdan87

1 comment: