Banners/Links

Friday, November 26, 2010

Promosi Pengiklanan Secara Bijak! Di Mana??


Saya nak "share" pada anda semua satu laman pengiklanan yang bagi saya sangat bijak dalam pengiklanan mereka.. Saya sendiri dah mempromosikan pelbagai perniagaan saya di sana.. Apa yang uniknya, saya boleh menjana pendapatan melalui laman pengiklanan ini.. Menarik bukan?? Laman pengiklanan yang saya maksudkan ialah e-card2u.

Tanpa berbicara dengan panjang lebar, saya akan beritahu kepada anda keistimewaan e-card2u ini.

Antara keistimewaan e-card2u ini ialah:

1. Dengan bermodalkan RM20, anda boleh mempromosikan perniagaan anda untuk tempoh SETAHUN.. Hebat bukan?? Laman web pengiklanan lain selalunya mengenakan bayaran yang sama untuk tempoh selama sebulan tetapi di e-card2u, kad perniagaan anda akan dipromosikan sehingga setahun.. Sangat mengujakan!!

2. Dengan mempromosikan perniagaan anda, anda akan diaktifkan sebagai ahli VVIP di e-card2u di mana anda boleh menjana pendapatan melalui laman pengiklanan ini.. Bagaimana?? Dengan menggunakan link replika yang diberikan kepada anda, anda boleh mula mempromosikan laman pengiklanan ini kepada sesiapa sahaja.. Jika ada yang mendaftar di bawah anda, anda akan diberikan komisen RM15 sebagai tanda usaha anda mempromosikan perniagaan anda.. WAUU!! Jana 2 pendapatan dalam satu masa..

3. Jangan khuatir!! Kad perniagaan anda akan di"design"kan dengan begitu cantik oleh admin e-card2u.. Lihat contoh kad perniagaan saya sebagai contoh:




So, kalo korang rasa mahu iklankan perniagaan korang dengan mempromosikan kad perniagaan atau perkhidmatan korang.. Hantar saja di sini.. Sangat menarik.. Tidak terhad untuk perniagaan online, malah perniagaan offline pun boleh..

Untuk mempromosikan, klik di sini: http://www.e-card2u.com/?member=ramdan87

No comments:

Post a Comment