Banners/Links

Tuesday, October 5, 2010

Teknik Gabungan Website dan Blog


Tak Perlu Beli Domain & Tak Perlu Sewa Hosting.. Hanya Guna Blogspot Sahaja... ianya FREE..!!!

Weblog adalah gabungan antara website dan blogspot. Weblog masih belum popular di kalangan pengguna internet. Mungkin anda juga baru pertama kali mendengarkannya. Biasanya pengguna internet hanya menggunakan blog untuk "post" perkara-perkara menarik dan terkini dengan tajuk-tajuk baru. Di-update setiap hari dan mengharapkan pengunjung datang membaca apa yang dikongsi (posting) oleh mereka dan mendapatkan komen dari pembaca atau pengunjung.

Pemilik blog pada asasnya mengharapkan ramai pengunjung datang melawat blog mereka. Mereka ini bergelar Blogger dan menggunakan blog sebagai wadah untuk menyampaikan inspirasi mereka tentang pelbagai isu. Adakalanya Blogger meletakkan gambar-foto dan video untuk ditonton oleh pengunjung. Ramai juga penggiat internet memanfaatkan blog untuk memperkenalkan dan memasarkan produk perniagaan mereka.

Pokoknya... blog digunakan secara meluas oleh pengguna internet. Maklumlah untuk membuka blog.. ianya FREE terutamanya yang menggunakan blogspot.com, weblog.com dan wordpress.

Banyak blog yang canggih....TETAPI ada sejenis blog yang ingin saya kongsikan dengan anda hari ini..!!! Blog yang jarang anda temui... Mungkin ini "benda baru" bagi anda..!!!

Weblog yang ingin saya kongsikan disini adalah Unik, Ringkas dan Menarik dan amat sesuai digunakan untuk mempromosikan sebarang website. Terutamanya website-website perniagaan seperti program-program affiliate yang anda sertai dan yang lebih menarik ialah untuk mempromosikan produk-produk dari Clickbank.

Jika anda berminat untuk mempelajari teknik bina weblog ini...

Dapatkan sekarang!! Berapa harganya?? RM10 SAHAJA!!!

Dapatkan Disini: http://www.myweblog2u.com/index.php?ref=ramdan87

No comments:

Post a Comment