Banners/Links

Sunday, October 3, 2010

Miliki Sistem Autoresponder 100% Milik Anda Sekarang!


Salam sejahtera,

Tahukah Anda?

Sekiranya anda merupakan seorang bakal usahawan atau pemasar sesebuah perniagaan di internet, anda seharusnya telah pun memiliki sebuah sistem autoresponder anda sendiri. Sama ada secara berbayar ataupun menggunakan sistem autoresponder yang dipasang pada server anda sendiri.

Walaubagaimanapun, bagi segelintir individu yang mungkin baru sahaja menceburi perniagaan di internet, kemampuan untuk memiliki atau membayar caj bulanan bagi sesebuah sistem autoresponder mungkin adalah sangat terhad. Jalan penyelesaian termudah ialah, miliki sendiri sebuah sistem autoresponder yang 100% hakmilik anda tanpa perlu memikirkan masalah diatas.

Tetapi...persoalannya bagaimana?

Anda tidak layak digelar sebagai seorang usahawan atau pemasar internet jika anda tidak tahu apa itu Sistem Autoresponder dan yang paling penting jika anda tidak memiliki sekurang-kurangnya sebuah Sistem Autoresponder milik anda sendiri!

Tidak memiliki sebarang bentuk Sistem Autoresponder didalam sebarang bentuk aktiviti perniagaan internet yang anda lakukan bolehlah diibaratkan anda perlu mengharungi satu perjalan yang jauhnya beribu-ribu batu dengan hanya berjalan kaki. Ya, itulah perumpamaan paling tepat yang dapat saya gambarkan kepada anda.

Cuba anda baca dan renungkan kata-kata yang saya ambil dari seorang pakar pemasaran produk dan affiliate di internet ini yang menggunakan 'kuasa list building' seperti yang telah saya terangkan kepada anda diatas....

" It’s a fact that following up and establishing contact with your website’s visitors is essential for your online success! Every day thousands of sales are being missed because people fail to contact a prospect or even forget to deliver the information they have requested! " - Mark Selby

Jangan jadikan diri anda ketinggalan dengan orang lain. Orang lain sudah tahu bagaimana meningkatkan pendapatan serta penjualan produk mereka melalui laman web/blog dengan kelebihan memiliki mailling list yang besar.

Hanya menggunakan sistem autoresponder yang dipasang oleh mereka sendiri tanpa perlu memikirkan tentang caj bulanan lagi, sedangkan anda masih terpinga-pinga lagi...masih mengharap pihak penyedia sistem autoresponder berbayar menurunkan harga perkhidmatan mereka?

Dapatkan sekarang juga! RM30 SAHAJA!! (Tempoh PROMOSI)

http://www.goldest-autores.com/index.php?ref=ramdan87

Ya, suatu masa dahulu saya juga begitu...tetapi hasilnya hampa. Akhirnya saya tidak perlu lagi mengharap bagai menunggu bulan jatuh ke riba, dan hasilnya saya kongsikan bersama-sama anda! Apakah anda masih ingin terus mengharap dan hanya menganggap 'alternatif' yang telah saya tunjukkan kepada anda sama sekali tidak dapat membantu untuk memajukan perniagaan anda? Saya mengharapkan jawapan anda adalah "Tidak!"

http://www.goldest-autores.com/index.php?ref=ramdan87

Saya harapkan setelah anda selesai membaca kenyataan ini, tawaran ini masih terbuka buat anda, tetapi sekiranya apabila anda kembali semula pada link diatas dan anda dapati harga promosi diatas telah pun ditamatkan, saya harap anda tidak akan menyesal...


ikhlas,
Asyraf Aziz

Admin
www.clubtunai.com
www.goldest-autores.com

No comments:

Post a Comment