Banners/Links

Sunday, August 15, 2010

Produk Industri Desa: Perniagaan Online Alaf Baru


Desaku menawarkan kepada anda satu bentuk perniagaan yang begitu unik. Di mana anda boleh memilih sama ada menjadi pemborong, pengedar dan penjual secara runcit atau berniaga secara online (penghantaran cara pos). Anda juga ditawarkan komisyen sehingga 5 level.

APAKAH KEISTIMEWAAN PROGRAM INI ?

1. Syarikat milik Bumiputra dan berdaftar.

2. Produk dihasilkan oleh kilang sendiri bertempat di BNO Sabak Bernam.

3. Produk berkualti dan harga berpatutan.

4. Kiraan komisyen akan dikemaskini setiap hari waktu pejabat dan anda boleh menyemaknya sekerap yang mungkin melalui sms atau internet.

5. Tiada pihak tertipu, kami telus di dalam perniagaan kami, tidak seperti orang/syarikat lain yang menjalankan program seperti ini hanya menggunakan alamat P.O. Box, dan tidak memberikan anda maklumat identity mereka, kami tidak berselindung, anda dengan mudah dapat menghubungi kami seperti alamat di sebelah malah kami berasa amat bangga sekirannya anda dapat meluangkan masa untuk melawat kilang kami.

6. Fikirkanlah, Jika anda yakin dengan kami, kami lebih yakin dengan anda, tetapi jika anda ragu dengan kami, kami minta maaf, tiapa apa yang boleh kami Bantu anda hanya dengan sekadar doa agar anda ditemukan dengan program atau pun kerjaya yang lebih baik dan juga mampu mengubah taraf hidup anda.


Daftar Keahlian adalah PERCUMA!! Dengan pembelian minimum RM20 Sebulan sahaja telah melayakkan anda memperolehi komisen..

Kos penghantaran juga PERCUMA di sekitar Semenanjung Malaysia.. Jom jadi ahli atau tempah@beli produk industri desa.. 100% Halal..

Stok Terhad!! Wang akan dikembalikan jika stok habis..

Layari laman ini untuk belian dan menjadi ahli..

http://www.desaku.net/?id=ramdan87

No comments:

Post a Comment