Banners/Links

Tuesday, August 10, 2010

Panduan Mencetak T-shirt Menggunakan Teknik Silk Screen


Jika anda bercita-cita untuk menjadi usahawan pencetakkan t-shirt tetapi tidak tahu bagaimana cara dan teknik untuk mencetak, inilah panduan yang amat sesuai untuk anda.

Jika anda seorang pelajar dan mahu jadikan ia sebagai duit poket, anda digalakkan untuk mempelajarinya.

Jika anda hanya mahu mencetak dalam bilangan yang kecil mengikut design yang anda reka sendiri dan hadiah kepada kawan-kawan maka ia amat perlu untuk anda mempelajari teknik mencetak t-shirt dengan penerangan yang mudah difahami dan padat dengan bahasa yang tidak meleret-leret.

Teknik yang akan diterangkan adalah 'Teknik Pencetakkan Silk Screen'. Ia adalah teknik yang amat menarik kerana ia dilakukan secara manual dan pantas tanpa memerlukan mesin dan peralatan yang canggih. Ia terbukti telah melahirkan usahawan berjaya dengan modal yang kecil. Ia bukan sahaja boleh dicetak di atas t-shirt malah ia boleh diaplikasikan diatas mug, topi, tuala, poster, banner dan pelbagai lagi. Proses cetakan Silk Screen pada t-shirt adalah mudah tetapi memerlukan ketelitian dan sedikit panduan supaya hasil yang diperolehi adalah berkualiti. Bagi yang berniat untuk menjadikan ia sebagai perniagaan, ia memang suatu perniagaan yang menguntungkan malah ia boleh dikembangkan sehingga mendapat hasil yang berlipat ganda.

Berapa harga bagi e-book ini?? Sangat murah iaitu RM30!! (Harga akan dinaikkan bila-bila masa sahaja)

Dapatkannya sekarang!!!

http://www.cetaktshirt.com/index.php?ref=ramdan87

No comments:

Post a Comment